Επίπεδο δυσκολίας: πρόκληση ή ευχαρίστηση;
Το ιδανικό επίπεδο δυσκολίας ενός video game διαφέρει από παίκτη σε παίκτη. Κάποιοι αναζητούν την πρόκληση ενώ άλλοι προτιμούν το εύκολο επίπεδο για να είναι πιο ευχάριστη η εμπειρία. Όμως η ψυχολογία μας όταν παίζουμε ένα παιχνίδι παίζει σημαντικό ρόλο στο ποσοστό ικανοποίησης που θα μας δώσει. Όταν γυρνάς σπίτι κουρασμένος και θες να παίξεις μία ωρίτσα να χαλαρώσεις αλλά συνέχεια σε σκοτώνει το NPC είναι λογικό να πατήσεις alt + f4. Σκοπός είναι να διώχνεις το στρες και να νιώθεις την αγαλλίαση, όχι το ανάποδο!
Μία ομάδα επιστημόνων δημιούργησε ένα νέο μοντέλο δυσκολίας στα video games. Αυτό το μοντέλο, λοιπόν, προσαρμόζει τη δυσκολία του παιχνιδιού δυναμικά σε συνάρτηση με τα συναισθήματα του παίκτη. Στόχος τους είναι η μεγιστοποίηση της ευχαρίστησης δίχως να χάνεις την πρόκληση. Κατά την δοκιμή αυτού του επιπέδου δυσκολίας, οι είκοσι εθελοντές που συμμετείχαν επιβεβαίωσαν τις θεωρίες των επιστημόνων. Το επίπεδο δυσκολίας που σχεδίασαν είχε ως αποτέλεσμα να κρατάει την ισορροπία μεταξύ της δυσκολίας του παιχνιδιού και την ικανοποίηση του παίκτη δίχως να χάνει το ενδιαφέρον του.
Εσύ ποιο επίπεδο δυσκολίας προτιμάς;
Αν σου άρεσε αυτό που διάβασες, μπορείς να ρίξεις μία ματιά στο blog μας.
Ακολούθησε μας στα social media για να μην χάνεις κανένα νέο!